Tuesday, July 27, 2010

by request!



Seryoso
(lyrics)


Sang nakita ko ang itsura mo
Daw lain ang akon nabatyagan
Daw kapot ang bilog nga kalibutan
Sang nakita ko ang itsura mo
Daw ihatag ko ang tanan tanan
Ang tanan nga akon masarangan
Ikaw ang pinalangga ikaw ang napangita
Ang imo katahom daw indi na gid
Madula kag sa imo nga yuhum
Daw naluyag ang tagipusu-on
Biskan diin makadto kag kung sa akon
Damgo ikaw pirme makita ano ini
Yaman nga daw gin pahigugma mo
Kag daw naluyag sa imo ko lang
Nabatyagan
Ang kalipay daw indi na mapunggan

(Refrain)
Pakita ko sa imo ako nagaseryoso
Kag kun gusto mo isinggit ko ang ngalan mo

(chorus)
Ikaw ang kinahanglan ko
Kag gusto ko ipakita ang tanan tanan para lang
Nga mapamatud-an mo
Nga ikaw ang ginahigugma ko
Oh baby please inday o inday gamay
Kag wala gid ko sa imo ga-lie
And hope to die
Seryoso, seryoso, seryoso ako sa imo day
Seryoso, seryoso, seryoso sa imo oh day

Kung kinahanglan mo ako girl
Di mahuya magpalapit sa akon
Kay ang tanan gid ipakita ko
Nga daw in love gid ang tagipusu-on
Sa akon pang lakaton akon ginapanumdum
Nga basis a dalayun
Ikaw masugata kag imo ako tulukon
Imo ako nga hakson ina ginahandum ko

(repeat refrain and chorus)

(bridge)

Oh inday, sano mo bala ako sabton
Nagalibog ang paminsaron
Kun madula ko paano na indi makaya
Ko lang tanan ini kag kinahanglan ko ang pagpalangga mo
Kinanglan ko ang paghigugma mo
Oh i need you girl I need you there
You’re always on my mind oh baby
Please yeah...

(instrumental)

(repeat chorus)

No comments:

Post a Comment